P U S R Y Č I A I . Šilkinė avižinė košė su vaisiais


P U S R Y Č I A I .

Šilkinė avižinė košė su vaisiais

Dažnai manęs klausia, o ką valgyti sveiko ir sotaus ryte, išgėrus žalią kokteilį arba vietoj žalio kokteilio...Nebūtina visko iš karto ir vienu metu..Kiekvienas vaistas naudojamas netinkamai gali tapti ne itin naudingas.

Rekomenduoju rinktis košes.

Ingredientai:

0,5 stiklinės neapdorotų avižų dribsnių (ar avižinių kruopų be luobelių)
1/4 stiklinės mirkytų razinų
0,5 banano
½  obuolio
2 v. š. čija sėklų arba maltų linų sėmenų (geriau auksiniai)
žiupsnis druskos (pagal poreikį)
medus pagal skonį
½ a.š cinamono

Gaminimas:

Pilno grūdo avižinius dribsnius užmerkiame vandeniu, kad apsemtų. Paliekame per naktį. Tą patį galite padaryti su razinomis.
Ryte pašildome košytę kartu su čija sėklomis, kad išbrinktų iki 42 C (nebūtina). Tada sudedame mirkytas arba nemirkytas razinas, supjaustytą bananą, medaus, druskos, pusė obuolio. Išmaišome.
Sudedame į lėkštę, uždedame likusio obuolio griežinėlius, apibarstome cinamonu.

Sočių pusryčių :) dar daugiau sveikų receptų rasite čia..:

 Gražina Gum

sveikos gyvensenos, receptų, mitybos programų knygų autorė.

www.facebook.com/žalireceptaisugražina

www.grazinagum.lt

 


Palikti komentarą


Atkreipkite dėmesį, komentaras turi būti patvirtintas prieš jį paskelbiant