Raw (nevirta) grikių košė – Gražina Gum

Raw (nevirta) grikių košė


Raw  grikių košė

 Kokia daigintų grikių nauda?

Grikiai neturi kvieči­u­ose, rugiu­ose ir mieži­u­ose esančio glitimo, kurių netoleruoja kai kurių žmonių virškin­imo sis­tema netoleruoja. Nekepin­tos grikių kruo­pos yra ne tik švieses­nės, bet ir saldesnio, švel­nes­nio, mal­onaus riešutų sko­nio. Grikiai – vien­in­teliai grū­diniai augalai, kurie turi rutino (vit­a­mino P) Ruti­nas nau­do­ja­mas širdies, krau­jagys­lių, hiper­toni­jos, cukrinio dia­beto ir kitų ligų pro­fi­lak­tikai bei gydy­mui, sumažina neigiamą radioak­tyvių medži­agų poveikį.

Amino rūgštis cisteinas sustiprina organizmo išvalymą nuo šlakų ir radioaktyvių medžiagų.

Kadangi daiginsime grikius, tai reiktų suplanuoti iš vakaro.

¼ stiklinės žalių-nekepintų grikių užmerkti 1 valandai šaltu vandeniu. Po mirkymo praplauti po tekančiu vandeniu ir palikti per nakt sausai dygti.

Ryte pamatysite mažučius grikių daigelius. Tai rodo, kad kruopos yra aktyvios, visi procesai vyksta-maistinė vertė itin aukšta.

Ingredientai:

0,5 stiklinės žalių grikių daigintų 

1 bananas
1 kriaušė arba nektarinas
1 a. š. sutarkuoto imbiero
1 a. š. medaus arba agavos nektaro
padažui trintos braškės
papuošimui trintos mėlynės arba juodieji serbentai

Gaminimas:

Supjaustome bananą, kriaušę arba nektariną. Visus ingredientus gerai išmaišome dubenyje. Formuojame pasirinktame dubenėlyje formą. Apverčiame į lėkštę. Puošiame trintomis uogomis.

Daigintus grikius ir saulėgrąžas šaldytuve galite laikyti keletą dienų. Tik prieš naudojimą reiktų perplauti po tekančiu vandeniu. 

Skanaus ir į sveikatą! kaip daiginti grikius rasite čia

dar daugiau sveikų pusryčių idėjų bei sveikesnių desertų knygoje '"Super desertai" čia

Gražina Gum

www.grazinagum.lt