Būtiniausi 12 mikroelementų ir vitaminų SUPER IMUNITETUI – Gražina Gum

Būtiniausi 12 mikroelementų ir vitaminų SUPER IMUNITETUI


Būtiniausi 12 mikroelementų ir vitaminų SUPER IMUNITETUI

photo 3

Būtiniausi 12 mikroelementų ir vitaminų super imunitetui ir prieš senėjimą!!!

Kuo praturtinti mitybą ?

VIT C – visos lapinės daržovės, uogos, vaisiai.

photo 2

VIT D – saulė, grybai šiitake bei portobello grybai, avinžirniai, sezamo sėklos, kakava,
lazdyno riešutai. Jei organizme trūkumas, naudoti papildomai VIT D aliejų. Žiemos metu kai nėra saulės-imunitetui stiprinti naudoti kasdieną.

Omega 3 – linų sėmenys, čija sėklos, avokadas.

Cinkas – grūdai, moliūgai ir jų sėklos, kviečių gemalai ir sėlenos.

B 12 – spirulina, Fermentuotos daržovės, fermentuota soja- miso, jūros kopūstai,
rejuvelacas- receptas čia – https://grazinagum.com/2014/11/10/redziuvelakas-rejuvelac-fermentuotas-gerimas/
Jei vis tiek neįsisavina organizmas, reikalinga gerti papildomai folinę rūgštį bei tai taikyti  B12 injekcijų kursą.

Probiotikai ir fermentai – Fermentuotas maistas (rauginti kopūstai bei kitos šakninės daržovės) kimči.

Q 10 – riešutai, pupelės: mung, avinžirniai, sezamo sėklos. Vynuogių kauliukų aliejus,
vynuogės dėti į kokteilį kartu su sėklytėmis.

Magnis – morkos, svogūnai, abrikosai, kakava, bananai, petražolės, grikiai,
vynuogės/razinos, moliūgai, jūros kopūstai.

photo 4

Kalis – pomidorai, vynuogės/razinos, bananai, greipfrutai.

Folinė rūgštis – žalios lapinės daržovės.

photo 1

VIT E – riešutai, saulėgrąžos, kviečių gemalai, avokadas. Turmerikas – ciberžolė.

KALCIS- sezamo sėklose, kiaulpienių lapuose, pienių žiedų kotelyje-pienas.

Gaunate galinga maistinių medžiagų įkrovą, kai naudojate "Eliksyrą" bei "Green Ambrosia", kurių sudėtyje yra gausu visų medžiagų, bei tin geras įsisavinimas. Šarmina ir maitina organizmą. Padeda esant refliuksui. Gerti su vandeniu rytais, berti plakant kokteilius. Tinka sportuojant. 

Būkit sveiki ir laimingi :) Gražina Gum

www.grazinagum.lt